יום רביעי, 14 במאי 2008

אקטואליה 14/5

כאן יש עדכון שבוע כן שבוע לא. השבוע כן.

האמת היא שאין הרבה מה לעדכן. הארוע המסעיר של השבוע האחרון היה הטיול שלנו בשבת. אחרי שישי מאוד ביתי, נסענו בשבת בבוקר עם כרמל לטייל בתל ארשף (אפולוניה) עם ניר, מיכל ויהלי. על צוקי החוף בהרצליה, רבע שעה נסיעה מהבית, ישנם שרידי מבצר צלבני נחמד, שרידי וילה רומאית מפוארת, והרבה רוח ים. הסתובבתי עם כרמל עלי במנשא, ניר סחב את יהלי על מנשא קצת יותר גדול (הקטנה הזו כבר מתרוצצת חופשי... שדה משחת ממש), והבנות היו אמונות על הצילום. בשלב מסוים כרמל נרדמה ואני לקחתי את המצלמה ממיקה.
אחרי הטיול, שארך המון זמן יחסית למרחק שהלכנו (ככה זה עם ילדים קטנים... כמו שניר אמר, כל פרק זמן מוערך צריך להכפיל בשתיים לפחות), הלכנו לאכול צהריים במסעדה בהרצליה פיתוח. היה יחסית זול ולא רע בכלל. אחר כך אנחנו נסענו הביתה וניר חזר עם הבנות שלו לרמת ישי. אנחנו צריכים לעשות את זה שוב.

הייתי בראיון בראשל"צ ביום שני, אצל חברה שמתמחה בזיהוי דיבור. הם מקווים לפתח מנוע חיפוש לקבצי מולטימדיה, רעיון לא רע בכלל, אבל הם צריכים דווקא איש לכתיבת הצד הגרפי של המנוע. אני נוטה שלא לרצות להגיע אליהם. אגב, זה אכן רחוק (בלב העיר) ואין מצב להגיע לשם בלי פקקים, לא משנה מאיזה כיוון.
אתמול בבוקר הייתי בראיון אצל חברת סטארט-אפ קטנטנה (שלושה אנשים) בהוד השרון, ממש ליד הבית של תמר, והם דווקא מחפשים מפתח לכתיבת צד השרת, כלומר כל מה שקורה מאחורי הקלעים. ללא ספק, הרבה יותר מעניין. המיקום הגיאוגרפי הוא בהחלט יתרון נוסף. נראה מה יקרה עם זה.

בשישי נגיע לחיפה ונחגוג לניר יומולדת (היה ביום ראשון, אבל מה זה משנה) ובשאיפה בסופ"ש הבא נוכל להשאיר את כרמל אצל ההורים שלי ולקחת צימר ללילה אחד איפשהו בגליל.

אין תגובות:

מאגר ביומטרי - נזק לכל החיים