יום ראשון, 17 באוגוסט 2008

אקטואליה 18/8

סוף אוגוסט מגיע, ואיתו קצת ירידה בלחץ, וזה בדר"כ מתורגם לזמן פנוי. פחות או יותר.

אני מניח שהחדשות החשובות ביותר מהשבועיים האחרונים הן שרשמנו את כרמל למשפחתון קרוב לבית לשנת הלימודים הקרובה, שתחל ב1 בספטמבר. מיקה אחוזת חרדה אימהית לגבי העניין, באופן מובן, ולא יעזור שום דבר שאני אגיד. למען האמת, כשהגענו לשם עם כרמל, לקח לה כמה דקות להתרגל למקום, ואז היא גילתה את ים הצעצועים והתיישבה ללעוס אותם בחדווה. נראה לי שהשינוי עבור כרמל יהיה קל הרבה יותר מאשר בשביל מיקה.
המשפחתון מטפל בילדים עד גיל 3, ופתוח משעה 7:00 עד 17:00. זה אומר שכרמל תהיה קטנה שם, אבל לא הכי קטנה. זה אומר גם שמיקה תוכל למצוא עבודה עד 16:00 ולאסוף את כרמל (סביר להניח שאני אקח אותה בבוקר), ולכן היא מחפשת כרגע עבודה באזור. אגב, אם מישהו שומע על עבודה באזור הוד השרון/רעננה/הרצליה/כפ"ס למזכירה מנוסה, מוכשרת, מסורה ויפהפיה, אל תתביישו להשאיר תגובה.

חדשה חשובה נוספת היא שבשעה טובה הזזתי עניינים בנוגע לפיצויים שמגיעים לי. נפגשתי בשבוע שעבר עם עו"ד ברמת השרון, סיפרתי לו את הסיפור והראיתי לו את תכתובת האימייל שלי עם אינטרביט, וביחד דנו באפשרויות להמשך הטיפול. בתור צעד ראשון, הוא ינסח מכתב חריף בדרישות מיידיות לאינטרביט. במידה והמכתב לא ישכנע אותם לעשות את הדבר הנכון (ולצערי זה סביר), נמשיך בהגשת תביעה לבית דין לעבודה בת"א, ונשים מבטחנו במערכת המשפט.
כמובן שעוה"ד לא פועל בחינם... סיכמנו על שכר טרחה מינימלי, ועוד השלמה לאחוזים דו ספרתיים מהסכום הסופי שאקבל בסופו של דבר, במקרה של פשרה או פסיקה. מדובר בסכומים לא מבוטלים, אבל עדיף לי להוציא סכום קטן כדי לקבל סכום גדול, לא?

אין תגובות:

מאגר ביומטרי - נזק לכל החיים