יום שלישי, 15 באפריל 2008

אקטואליה 15/4

מריחים את הקיץ באוויר... השרב הרציני הראשון של השנה כבר כאן, עם טמפרטורות של 30+, והקלה צפויה רק לקראת החג. האביב היה פעם תקופת ביניים של ריחות פרחים, אוויר נקי (יחסית) ונעימות של לא-חם-ולא-קר. השנים האחרונות הוא נהיה עונת מעבר של שרבים, גשמים וסופות חול.

בשישי מיקה הלכה לכושר ואני זכיתי לכמה שעות של זמן איכות עם כרמל המתוקה. בערב נסענו להוד השרון כדי לאכול שם ארוחת ערב, ומיקה נאלצה לעשות שתי הסעות: קודם כרמל דנה ואני, ואח"כ רביב ואהרל'ה. אכלנו ארוחת ערב משפחתית אמיתית, שממנה אף אחד לא יצא רעב. היה ערב נחמד, ובסופו החזרנו את רביב הביתה ודנה לקחה את אהרל'ה עם האוטו של תמר. כרמל נשארה לישון אצל תמר, ואנחנו ניצלנו את הלילה החופשי שלנו והלכנו לישון בחושך מוחלט, בפעם הראשונה מאז הפעם הקודמת, משהו כמו חודשיים. ישנו 11 שעות רצוף.

בשבת בבוקר, למעשה קרוב יותר לצהריים, קמנו בבית, וההרגשה היתה שחסר לנו משהו. אנחנו כבר לא זוג צעיר, נ+0, וכשכרמל לא איתנו היא חסרה לנו. העובדה שהיא אצל סבתא תמר והכל בסדר לא עוזרת.

נסענו שוב לתמר, הפעם לבדנו (דנה ואהרל'ה הגיעו בכוחות עצמם). לאחר זמן מה הגיעו ההורים שלי ואחותי, והלכנו לאכול במסעדה איטלקית קרובה. היה מאוד נחמד, השיחה קלחה, ובסופו של דבר כל אחד נסע לביתו. הגענו הביתה שבעים ונינוחים.

השבוע התחיל, מאוחר כרגיל, והחיים נמשכים כהרגלם. השגרה הזו תופרע בקרוב לטובת ליל הסדר (שבת, אצל תמר), ביקורים משפחתיים בחג (ראשון, בקיבוץ) וחול המועד הקצר. בינתיים הכל נורמלי.

אין תגובות:

מאגר ביומטרי - נזק לכל החיים