יום רביעי, 12 באוקטובר 2011

25/9/04 – פוקטלו, איידהו

[הקודם]

הבוקר השתדלנו להזדרז. קמנו ב6:30 והתארגנו בזריזות. עזבנו את בית המלון ורצינו ללכת לתדלק מעבר לרחוב, אבל גילינו שהאוטו מצופה בשכבת קרח דקה, שלא מאפשרת לראות שום דבר דרך החלונות. הפעלנו את החימום וחיכינו קצת, עד שהחלון הקדמי והאחורי הפשירו קצת. את יתר החלונות ניקיתי בתחנת הדלק.

אכלנו ארוחת בוקר במסעדה שנקראת Running Bear, שם אכלנו פנקייקים מד-הי-מים. אח"כ יצאנו חזרה לכיוון Midway Geyser Basin, שם היינו אתמול, כדי לראות את הבריכה הצבעונית, שהיא בעצם מעיין חם. הגענו כבר ב9:20 אבל נאלצנו לחכות עד שהערפל יתפזר קצת. במקום נמצא גייזר ענק, שפעם התפרץ כמזרקה, אבל לאחר התפרצות חזקה מדי בסוף המאה ה-19 נוצר מכתש ובו בריכה מבעבעת, שממנה בוקע עמוד ענן בגובה כמה עשרות מטרים.

משם המשכנו לכיוון הקניון הגדול של ילוסטון. סיירנו מנקודת תצפית אחת לאחרת כדי לצפות בקניון המדהים שבתחתיתו זורם נהר ילוסטון ושני המפלים (העליון הקטן והתחתון הגדול). העוצמה של המראה חזקה ממה שאפשר לתאר במילים או לתפוס בתמונות. ראינו את המפלים מרחוק וגם ירדנו בשביל אל ראש המפלים.

עזבנו את ילוסטון ביום שמש משגע, בלי ענן בשמיים, בחזרה לכיוון וסט ילוסטון, שם אכלנו צהריים וגם צרבנו את התוכן של כרטיסי הזכרון של המצלמה לדיסק. משם המשכנו על אוטוסטרדה US-20 דרומה, דרך הרבה מאוד כלום, לכיוון Idaho Falls, שם עלינו על I-15 כדי להגיע הנה. בדרך ראינו הרבה מאוד שדות, קצת סוסים, מעט מאוד בתים ועיירות (למשל Island Park, אוכלוסיה 215), ואפילו את רכס ה-Teton, שלא יצא לנו לראות בגלל העננים ביום שלישי ורביעי.

הגענו לפוקטלו Pocatello ולקחנו חדר ב AmeriTel Inn, שזו כנראה רשת-בת של Days Inn, כי זה נראה אותו דבר בדיוק. יש כאן אינטרנט חופשי והחדר כולל גם ארוחת בוקר. נראה איך יהיה...

מחר נמשיך דרומה, נכנס לסולט לייק סיטי, ונגיע עד אזור Bryce Canyon, בשאיפה נישן קרוב לפארק.

אין תגובות:

מאגר ביומטרי - נזק לכל החיים