יום שישי, 18 בנובמבר 2016

4/10/04 – לוס אנג'לס

[הקודם]

היום לא עשינו הרבה. בבוקר נסענו לאולפני NBC כדי לקחת כרטיסים להקלטה של Tonight Show. בדרך חזרה הביתה עצרנו בקניון קרוב כדי לקנות בושם לתמר, קרם גוף לדנה, וגם צבע לשיער בשביל אלידע חיפשנו אבל לא מצאנו.

חזרנו הנה לבית, אכלנו משהו קטן ואח"כ מיקה נסעה עם אהרל'ה לקנות כמה דברים. כשהם חזרו מיקה ואני נסענו בחזרה לאולפנים כדי לעמוד בתור (זה שיש כרטיס עוד לא מבטיח שנכנסים). חכינו בתור שעה וחצי מחוץ לבניין ובסופו של דבר נכנסנו לתוך האולפן וחכינו במושבים עוד חצי שעה. לידנו ישב זוג שהסריח מאלכוהול ועישן (בחוץ בתור) סיגריות בשרשרת. לא נעים במיוחד, אבל זה לא הפריע לנו להנות.

בהתחלה ג'יי לנו יוצא ומסביר לקהל מה קורה ומי נגד מי. הוא מצטלם עם כמה אנשים (בלי החליפה) ומבדר את הקהל קצת. אח"כ עולה מישהו אחר שמפעיל את הקהל ומחלק חולצות וכובעים. לבסוף ג'יי יוצא ונותן את המונולוג שלו והתוכנית רצה. היום היו Headlines, דיוויד ארקט, השחיין מייקל פלפס והלהקה Cake. התוכנית היתה מאוד מצחיקה ואנחנו נהנינו מאוד.

חזרנו לכאן ומיקה אמרה שהיא רעבה מאוד, אז נסענו עם אהרל'ה ולידיה לאכול בחוץ. לפני ארוחת הערב עברנו בטאוור רקורדס, שם מצאנו את הדיסק שערן רצה (פסקול של סדרה), וגם ב Big5, חנות ציוד ספורט שבה מיקה מצאה לעצמה נעלי ספורט חדשות (גם אני מדדתי, אבל הזוג היחיד שמצא חן בעיני עלה יותר מ60$). לידיה הזמינה אותנו לארוחת ערב במסעדת בשר הידועה בגלל הצלעות שהם מכינים שם. אני טעמתי והתלהבתי.

חזרנו מפוצצים ומיקה די מהר צנחה למיטה. ישבתי עם אהרל'ה קצת על המסלול שנעשה מחר, מה כדאי לראות ואיך להגיע. מחר כנראה נישן באזור מונטריי, ואח"כ יומיים בסן-פרנסיסקו. 

[הבא]

אין תגובות:

מאגר ביומטרי - נזק לכל החיים